شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

بهار

بهار بازم بیا  

         عشقو بیارش 

بده هر یاری رو دست نگارش 

 

آنچه در من نهفته دریاییست

تبریک به نریمان عزیز

  

اینبار تبریک ویژه برای کسیه که اینجا هست و نیست اسمش هست و خودش نیست صداش هست و خودش نیست یادش هست و خودش نیست . یه نفر که من همیشه بهش میگم همیشه غایب . میخوام تو این پست عیدو به آقای نریمان پور عزیز تبریک بگم و براشون یه سال پر از موفقیت و شادی و پیروزی بخوام .

نریمان عزیز امیدوارم تو سال جدید به هر آرزو و هدفی که در زندگیت داری برسی و آلبوم دومت که بیصبرانه منتظر اماده شدنش هستیم پر فروش تراز البوم اول باشه و خلاصه هر چی که دوست داری از آن تو. 

این شعرو که خیلی خیلی دوست دارم تقدیم میکنم به تو .  

امشب از آسمان دیده ی تو

روی شعرم ستاره می بارد

در سکوت سپید کاغذها

پنجه هایم جرقه می کارد

شعر دیوانه ی تب آلودم

شرمگین از شیار خواهشها

پیکرش را دوباره می سوزد

عطش جاودان آتش ها 

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست 

از سیاهی چرا حذر کردن

شب پر از قطره های الماس است

آنچه از شب به جای می ماند

عطر سکر آور گل یاس است

آه بگذار گم شوم در تو

کس نیابد ز من نشانه ی من

روح سوزان آه مرطوبت

بوزد بر تن ترانه ی من

آه بگذار زین دریچه ی باز

خفته در پرنیان رویاها

با پر روشنی سفر گیرم

بگذرم از حصار دنیاها 

دانی از زندگی چه میخواهم

من تو باشم ..... تو ..... پای تا سر تو

زندگی گر هزار باره بود

بار دیگر تو ..... بار دیگر تو 

آنچه در من نهفته دریاییست

کی توان نهفتنم باشد

باتو زیرسهمگین طوفانی

کاش یارای گفتنم باشد

بس که لبریزم از تو ، می خواهم

بدوم در میان صحراها

سر بکوبم به سنگ کوهستان

تن بکوبم به موج دریاها

بس که لبریزم از تو می خواهم

چون غباری ز خود فروریزم

زیر پای تو سر نهم آرام

به سبک سایه ی تو آویزم 

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

 

فروغ فرخزاد

بهارت بهاری آسمونت همیشه آبی و دلت پر از شادی

به قول خودت همیشه شاااااااااااااااااااد باشی 

 

 

 

آنچه در من نهفته دریاییست

یه تبریک خاص برای تو نازنین من

 

 

  

            تحمل میکنم بی تو به هر سختی 

                             به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

سلام. این چند روز خیلی فکر کردم . به خیلی از کتابا ، سایتها و هر جایی که فکرشو بکنی سر زدم تا شاید یه جمله پیدا کنم که تازه و نو باشه یه جمله که هیچ کس به کس دیگه نگفته باشه و تازه بتونه همه ی حرفای دل منو تو خودش جا بده و اون وقت برای تو بنویسم . اما ... نشد اگر قرار بود جمله ای نو و تازه باشه که نمی یومد تو اینترنت یا توی هیچ کتابی جا نمیشد . در نهایت تصمیم گرفتم متنی رو که حالا داری میخونی برات بنویسم . مثل همیشه یه متن ساده که راحت بشه حرفارو توش زد . میخواستم عیدرو به تو تنها به صورت ویژه تبریک بگم . یه تبریک خاص . اما خوب گاهی خاص بودن به گفتن کلمات خاص نیست میشه گاهی با جمله های ساده این حسو به اون طرف منتقل کرد که تو برای من اینقدر با ارزش و عزیز هستی که دارم به تو اینا رو میگم . اینارو نوشتم شاید بخونی ، شایدم نخونی نمیدونم . میخواستم وقتی که عید میشه از خدا بخوام که امسال تو مال من بشی اما دیدم نه این خودخواهیه که دوستت داشته باشم و برای خودم دعا کنم . پس هر چی که قرار بود برای خودم بخوام برای تو میخوام یه عاشق وقتی ببینه معشوقش به خواسته هاش رسیده خوشحاله حتی اگه به نفع معشوق نباشه . امیدوارم تو سال جدید هر آرزویی داری بهش برسی . 

خیلی دوستت دارم و این اولین و آخرین حرف دلمه . تو تا ابد تو قلبم موندگاری.

مراقب خودت باش و بدون یکی یه جا هست که تو رو تحت هر شرایطی عاشقانه میپرسته چه دوستش داشته باشی چه نداشته باشی چه مال اون باشی چه نباشی . حتی اگه اونو به خاطر احساسش توبیخ کنی و بهش بگی اسیر سرابه اون حاضره اینقدر در پی این سراب بره تا به چشمه ی محبت تو برسه یه چیزی تو قلب من میگه اون روز میاد .

بهارت بهاری آسمونت همیشه آبی و دلت پر از شادی . 

  

آنچه در من نهفته دریاییست