شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

دلم

همه ما آدما یه دل مجازی داریم که تو تمام وجودمون جا داره دلی که عاشق میشه ُ دلی که غمگین میشه ُ دلی که خوحشال میشه و.......  ولی هنوز هیچ کس نفهمیده چرا وقتی یه قلب تو سینه میتپه این دل که پر از احساسه کجا قرار داره .....به نظر شما کجاست ؟؟؟؟؟؟؟ 

« دلم »

ببین نگات تو قلبم چه آتیشی به پا کرد

شعر نازِ تو چشمات اسم منو صدا کرد

دلم واسه داشتنت شبو تا صبح دعا کرد

تو هر دعا به عشقت گریه ی بی صدا کرد

دلم همه اشکاشو هدیه ی خنده هات کرد

نفسهاشو فدای شبِ تویِ چشات کرد

طفلی دلم دستاشو پریشون ابریشم موهات کرد

نمیدونم چه جوری آرزوشو آغوش بی ریات کرد

طفلی دلم خودشرو اسیر خنده هات کرد

مثل همیشه بازم از راه دور نگات کرد

از راه دور نگات کرد ، از ته دل صدات کرد

طفلی دلم دلی داشت که فرش زیر پات کرد 

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 1 + ارسال نظر
سرمد چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://nooresabz.blogsky.com

سلام
ممنونم که سر زدی.
وبلاگ قشنگی داری فقط قالب نظرات یکمی چشمو میزنه.
من تورو تا ۱۰minدیگه لینک میکنم تو چه طور؟

سلام
خواهش میکنم از تو هم ممنون که اومدی . منم همین حالا لینکت میکنم . موفق باشی . تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد