شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

اون که تو قلب منه

تو قلب من چیزی هست که گفتنش و خیلی سخته . حسی که ته ته اون خونه کرده هو گاهی مثل یه بغض خودشو نشون میده . گاهی مثل یه شعر . گاهی مثل یه جمله و گاهی هم در قالب یه قطره اشک میاد و از گوشه چشمام میریزه . اما با افتادن اون قطره اشک اون حس تو دلم از بین نمی ره . نه محاله که بخواد از اونجا تکون بخوره اون چیزی که تو قلب منه یه حس تازست یه حس عجیب و تازه .  

 

«اون که تو قلب منه»

یکی تو قلب منه

رنگ چشاش رنگ شبه

نفسش عطر گل رازقیه

حالت نگاش یه حالت آهوئیه

جنس صداش قشنگ ترین سمفونیه

یکی از سبز ترین آدمای پائیزییه

وقتی دستمو تو دست گرمش میگیره

 دلم میخواد از عشق اون پر بگیره

نبض من به عشق اونه میزنه

اون تو فکر کشتن قلب منه

نمیدونه دل من دیوونشه

هر چقدر ناز کنه ، قهر کنه ، دور بشه

قلب من با عشق اون مجنون تره

چی بگم باور کنه عمر منه

اگه بذاره هو بره مردن برام قشنگتره

آسمون بدون اون نداره هرگز ستاره

تو روزای ابریِ دلم خورشید دیگه نمی تابه

چی بگم باور کنه عشق منه

ناز نگاش برام تولد زندگیه

عطر خوب نفساش تو لحظه لحظم جاریه

هارمونی تن صداش ناب ترین ملودیه

دساش برام چتر روز باورنیه

تاب ناز مژه هاش سایبون خستگیه

اون که تو شعر منه تازگیا

نقشِ چشماشِ تو هر مصرع هویدا

اون که تو چشم منه تازگیا

نازِ لبخند و نگاش ، نیست تو هیچ قصه ای پیدا

اون که تو قلب منه تازگیا

عشق پاکش توی این شعر نمیشه جا

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 6 + ارسال نظر
* یاس سفیدم* چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

* به نام پروردگار صداقت و مهر *


رؤیا فاصله را نمی شناسد ؛ بعد ندارد ؛ مرز ندارد

چراکه.. شاید اکنون این منم کنار تو .. . . گرمای نفس هایم را حس نمی کنی..! ؟

با قلبی سرشار از امید و توکل بر خداوند آسمان و زمین اعلام میدارم که :

* خیریه فعال و آزاد یاس سفید از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد*

از شما دعوت می شود که همراه با ما ... آسمان را ستاره باران کنید

منتظرتان هستم

ممنونم که سر زدی چطور میتونم با هاتون همکاری کنم عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟

کورش چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.rakhshani.blogsky.com

سلام امیدوارم خوبید باشید خیلی وبلاگ خوبی دارید امیدوارم که همیشه موفق باشید به درود

ممنونم که سر زدی . شاد باشی

مریم چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ http://lovealone.blogsky.com

سلام پرنیان خانم گل
اول ممنون از حضورت
دوم ممنون از شعر بسیار زیبا و ساده و روانت که خیلی راحت تو ذهن آدم جا میگیره جدی میگم خیلی قشنگ بود شاید حرفهای دل خودم و تو اونا پیدا کردم
وسوم اینکه اما عشق که تا ابد هم اورا فریاد میزنی باز هم دور است دور ....

سلام مریم عزیز . ممنون از اینکه سر زدی . فکر میکنم صدایی که از دل ادما به گوش میرسه به دل میشینه . شاد باشی

محمود چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.manoma.blogsky.com

سلام ممنون سر زدی تو هم وبلاگ قشنگی داری راستی اگه از فونت قشنگتری استفاده کنی زیبا تر هم میشه من لینکت کردم .منو با نام من و ما لینک کن .
یا علی

سلام . ممنون از اینکه سر زدی و از راهنمائیت هم خیلی ممنون . حتما لینکت میکنم . شاد باشی

سارا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ق.ظ

کاملا میتونم احساست رو حس کنم . یه جورایی حرفهای منم هست : ) شعرهات خیلی روان و پراحساس است . امیدوارم هر چه زودتر موفق بشی کتابت رو چاپ کنی

سلام سارای گلم . ممنون از اینکه اومدی میخواستم اینجا رو یه خرده از حضور نریمان ژر تر کنم و بعد بهت اطلاع بدم که بیا و ببینیش یه خبر خیلی خوب از نریمان البته اتفاقی که برای خودم بوده برالت ایمیل میزنم . تا بعد

سارا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ

وای تبریک میگم : ) حدس زدم چی شده : ) خیلی خوشحال شدم . تبریک میگم . میدونم چه احساسی داری : ) بی صبرانه منتظر ایمیلتم : )

برات فرستادم تا چند مین دیگه میاد عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد