شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

دانلود

سلام به همه دوستان . امیدوارم خوب باشید . من در سومین پستی که گذاشتم نوشتم که یکی از طرفدران پر و پا قرص آقای نریمان هستم و در این وبلاگ علاوه بر نوشتن شعرای خودم اخباری که از آلبوم - کلیپها - کنسرت و.... از آقای نریمان دارم براتون می نویسم اما با یه چیزی همیشه مخالفم . میبینم که تو این وبلاگهایی که خودشونو حامی یه خواننده اعلام میکنن تمام ترانه های اون خواننده رو برای دانلود میگذارند . به  نظر شما یه حامی واقعی اینکارو میکنه . به جای اینکه به همه این توصیه رو بکنه که برن و سی دی ارجینال اون خواننده رو که کلی براش زحمت کشیده و انرژی گذاشته تهیه کنن آهنگا رو برای دانلود میگذارند . من از همین جا میگم من تنها کسانی رو طرفدار واقعی نریمان میدونم  که آلبومش رو به صورت ارجینال تهیه کنن و اینطوری حداقل مزد زخمتی رو که نریمان و تمام خواننده های خوبمون دارن میکشن بهشون برگردونن حداقل اینجوری یه تشکر از خواننده های خوب وطنی مون بکنیم که این چند سال اخیر موسیقی  پاپ رو حسابی تکون دادن 

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد