شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

خبر

خبر به دورترین نقطه جهان برسد

نخواست او به من خسته ی ، بی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت

کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد

خدا کند  که... نفرین نمی کنم

نکند به او که عاشق او بوده ام زیان برسد

خدا کند فقط این عشق از سرم برود

      خدا کند که فقط زود آن زمان برسد  

  آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://lovingcity.blogsky.com

سلام
مرسی که سر زدی
بازم بیا
ولی با چه عنوانی لینکت کنم؟

سلام .ممنون که اومدی منو با اسم شب آرزوها لینک کن من شما رو با چه عنوانی لینک کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟ شاد باشی

امین پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ http://subzero.blogsky.com

سلام الان دارم وبلاگتو میبینم زیاد ازش سر در نمیارم
راجع به چی مینویسی!!!اگه خواستی منمو لینک کن !!اما من منتظر مطلب جدیدتم آخه الان چی رو لینک کنم صفحه یکم نامفهوم واسه ملت!!!پس خبرم کن

سلام. نمیفهمم چی برای شما نامفهومه و چیز تازه یعنی چی از نظر شما وبلاگ سه صفحه داره و تو تمام صفحه هاش شعرو متن ادبیه یعنی شما اینارو ندیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امین پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ http://subzero.blogsky.com

چرا... دیدم شعر و ادبیات خوبه... یادت باشه من هیچی رو زیر سوال نبردم چون منتقد تخصصی نیستم اما منظورم یه چهارچوبه بهرحال من شمارو لینک میکنم اگه شما بخوای هم میتونی لینکم کنی...

متوجه منظورم نشدی من از انتقاد شما ناراحت نشدم از اینکه این همه مطلب که فقط در دو روز نوشته شده رو هیچی ندیدی یه خرده تعجب کردم . در هر صورت منم شما رو لینک میکنم چون معتقدم این کار به نفع هر دومونه . شاد باشی

امین پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://subzero.blogsky.com

بحرحال اگه هیچ میگرفتم و خوشم نمیومد دلم نمیخواست لینکت کنم!!ببین من فقط خواستم کمکی کرده باشم و فکر می کنم یکم سو تفاهم درست شد این وسط!!!بهرحال اگه دوس داشتی شخصی(تو میل یا مسنجر) یه ایرادهای ک.چیک رو واسه بهتر شدنش میخوام بگم!نمیخوام بگم من بی عیبم!حتما دوس دارم توام همین کارو بکنی!یعنی ایرادهارو بگی...
اگه دوس داری میل یا آی دی تو بذار تا صحبت کنیم...

ممنون . خوشحال میشم اگر بدونم ایراد کارم کجاست اگر چیزی به نظرت ایراد اومده برام کامنت بگذار سعی میکنم تا جایی که منطقی باشه حرفت به اونا عمل کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد