شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

عشق تو یعنی همه چیز

چقدر دوستت دارمو برات تکرار کردم . چقدر فدای اون چشمای سیاهت شدم . چقدر از هر اخم قشنگت لرزیدمو برای هر لبخند جادوئیت جون دادم . چقدر اون نگاه باشکوهتو از پشت هزار هزار پنجره نگاه کردمو برات از دور مردم .  

چقدر سخته نتونی عشقتو به یه نفر ثابت کنی . مجبور بشی سکوت کنی و از راه دور تماشاش کنی . چقدر سخته که بدونی اگه اون یه نفر بدونه تو عاشقشی میره و پشت سرشو نگاه نمیکنه و رفتن اون مردن توإ .  

رفتن تو مردن منه . پس مثل همیشه سکوت میکنم و تو قلب مو شعرام عاشقت میمونم . شاید یه روز این سکوتو بشکنم و نمیدونم اون روز کی میاد . اما نمیتونم بهت نگم دوست دارم .میگم دوست دارم . بذار تو فکر کنی که من دارم از روی محبت اینو بهت میگم نه از روی عشق.  

 

« عشق تو یعنی همه چیز »

از آسمون ستاره ای

شدی تو شب سیاهیام

رو قاب خیس پنجره

نشستی تو تنهائیام

به عشق تو زنده شدم

نفس رو از من پس نگیر

از تو چه دیوونه شدم

جنونو از دلم نگیر

یه بار مثه یه آشنا

دستمو تو دستت بگیر

سرتُ رو قلبم بذار

طپش یک عشقو ببین

از تو نشستم تو دلم

لذت یک حس عجیب

برای قلب کوچیکم

عشق تو یعنی همه چیز

نگاتو تو چشمم بریز

بغضمو از صدام بگیر

سخته از عبور از عشق تو

منو از سیاهی شب

منو از تنهایی و درد

منو از بی تو گذشتن

منو از مردن بگیر

تو عشق ناپیدای من

محبوبه ی یکتای من

ترانه های شاد من

تو هر غزل مهمان من

تو مرهم و در مان من

عشق تو شد ایمان من

رویای جاویدان من

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 2 + ارسال نظر
همسایه جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

زیبا بود و دلنشین

ممنون از حضورت. همیشه شاد باشی

•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ http://taMeshki.blogsky.com

با اسم ی فنجون قهوه با طعم تمشک عزیزم ...

یا هر چی خودت دوست داری فرق نداره ...

لینک ی !‌:*

. فکر کنم خیلی تمشک دوست داری اره؟ لینکت کردم عزیزم. همیشه شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد