شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

نازنین

سلام به همه دوستای خوبم . تو این پست میخوام متن یه ترانه از آقای نریمان رو بگذارم که خودم بی نهایت دوستش دارم و به نظرم سوگلی البوم ایشونه . 

 

 

             تو شدی مهمون من مهمون قلبم

                  از صدات زمزمه ی عشقو شنفتم

           تو به من قشنگترین لحظه رو دادی

               من واست قشنگترین قصه رو گفتم

 نازنین از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم

                               تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزنم

             عاشقیت همیشه با من عشق من همیشه باتو

   گریه هام میگذرن از من زندگیم پر میشه با تو

 اومدی تو روزگارم دیگرون رفتن و رفتن

     من اگه واست عزیزم اینو پنهون نکن از من

             نازنین از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم

تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

تو طلای آفتابو نفس سبز زمینی

                    تو گل زنبق و لاله از یه فصل نازنینی

وقتی دستاتو گرفتم لحظه ی چشماتو دیدم

                    به من این مژده رو دادی که رسیدم به رسیدن

                نازنین از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم

              تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

 

 

    آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ق.ظ

آقای نریمان هم خودش این آهنگ رو خیلی دوست داره که یه بار دیگه هم با گیتار خونده و تو وبش برای دانلود گذاشته : )

اره سارا جون حتی یه بار تو یه مجله که از ایشون مصاحبه کرده بودن خوندم از ایشون پرسیده بودن کدوم اهنگتو هدیه میدی گفته بود نازنین پرسیده بود الان چیزی که تو ذهنته گفته بود تو شدی مهمون من مهمون قلبم . من اینو به خودشون هم گفتم که این اهنگش واقعا قشنگه هم ریمیکس هم با گیتارش و هم ریتم ارومش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد