شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

خبر ندارد

 ازکجاش بگم از چی بگم .قصه همش همینه.سکوت طولانی من .بیخبری اون . 

 هر چی از چشام میخونه  

پای مهربونیهام میذاره

 

 

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.real-arsenal.blogsky.com

سلام من لینک تو را قرار دادم تو هم لینک من را با نام فقط فوتبال قرار بده ممنون.

شما با نامی که خواستید لینک شدی عزیزم . همیشه شاد باشی

امید شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ق.ظ http://whiterose.blogsky.com

سلام.
خواهی که جهان درکف اقبال توباشد
خواهان کسی باش که خواهان توباشد

من خیلی دیرفهمیدم
وپشیمونم

سلام . چی بگم هر کس نظری داره . من معتقدم حتی اگر روزی کسی رو خواستی و اون تو رو نخواست و خوب مطمئنا خیلی از نظری روحی اذیت میشی نباید پشیمون باشی . عشق واقعی پشیمونی نداره عزیزم. یه جمله ای هست که میگه هر وقت عشقتو به کسی تقدیم کردی منتظر نباش که اون جواب عشقتو با عشق بر گردونه منتظر باش عشق تو در قلب اون رشد کنه و شکوفا بشه . همیشه شاد باشی

سارا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ق.ظ

مثل همیشه قشنگ و پر احساس . : ) موفق باشی گلم: )

مرسی عزیز دلم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد