شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شک نکن

میخوام یه چیزی بگم نگو تکراریه . نگو اینو زیاد شنیدی . اینبار این منم که میخوام اینو بهت بگم .تو رو خدا اون عینک سیاهو از روی چشمای مهربونت بردار به چشمام نگاه کن . مثل همیشه تو آینه ی چشمای من تویی که حک میشی . تو که میدونی من همه حرفامو تو شعرام بهت میگم و همه شعرام از ته قلبمه . حرف دل که دروغ نمیشه . این همه تردید برای چیه ؟ به عشق من شک نکن . بیا هو یه بار به عشق یه غریبه شک نکن . تویی که عشقت دلیل تک تک ترانه هامه .  

 

شک نکن به این که قلبم

توی عشق تو اسیره

شک نکن فقط تو هستی

که منو از من می گیره

شک نکن اسم قشنگت

واسه خوابم بهترین تعبیره

شک نکن که اشکای من

داره از دوری دست تو می ریزه

ای تو بهترین بهانه

شک نکن به این ترانه

شک نکن به دونه دونه

واژه های عاشقانه

شک نکن تموم حرفام

میخواد از تو جون بگیره

شک نکن نگام همیشه

پیش چشمای تو گیره

شک نکن عشق واسه من

یعنی تو ، صاحب این قلب شوریده

شک نکن صدام تو فریاد

از صدات نفس می گیره

ای تو بهترین بهانه

شک نکن به این ترانه

شک نکن به دونه دونه

واژه های عاشقانه 

  

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 1 + ارسال نظر
vatanclick شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.vatanclick.com

سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد