شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

تولد

سلام به همه ی دوستای خوبم . اول میخوام از همه ی دوستایی که لطف میکنند و سر میزنن تشکر کنم و در کنارش یه عذر خواهی نمیدونم چرا قالب وبلاگ اینطور ناقص باز میشه و چند روز که یه کم مشکل پیدا کرده  سعی میکنم که هر چه زودتر مشکلش رو بر طرف کنم  

اما موضوع دوم اینکه امروز روز تولد خودمه . از صبح فقط یه نفر بهم تبریک گفته و دیروز هم فقط معدود دوستانی که دارم و خبر داشتن. دیدم اگه اینطور پیش بره یه جورایی حسابی افسرده میشم این بود که تصمیم گرفتم خودم به خودم تبریک بگم و یه عکس خوشگل هم برای خودم بذارم .  

خود عزیزم تولدت مبارک .  

 آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 2 + ارسال نظر
کیمیا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.tanha-z.blogfa.com

تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککک
گلم ایشا ءا... همیشه لبت خندون تنت سلامت باشه.
مرسی که بهم سر زدی
بازم تولدت مبارک
وبت خوشگله.
فعلا.

مرسی کیمیای عزیزم . ممنونم که اومدی . همیشه شاد باشی

سارا سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام پرنیان جونم . بازم تبریک میگم عزیزم تولدت مباااااااااااارک : )
.از صمیم قلب برات بهترینهارو آرزو دارم . انشالله همیشه سلامت و موفق و ووووو شاااااد باشی : )

سلام سارای عزیزم . ممنوم گلم امیدوارم تو هم همیشه شاد باشی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد