شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

کجایی

حرفی نیست جز دلی که برات بدجور دلتنگه . کجایی ؟؟؟؟؟ هنوز منتظر حضورتم .  

خیلی دلم گرفته 

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 4 + ارسال نظر
مهراب جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام

امروز جمعه است و من دلم گرفته

چرا هرجا میرم پر از غمه

لطفآ کمی به غمها بخند عزیز

این عمر هدیه خداست به ما که استفاده کنیم

شاد باش تجلی خدا بر روی زمین

به غم خندیدن هنر است دوست من

سلام مهراب عزیز. جمعه ها همیشه برای من دلگیر کننده بود دست خودم نیست اما در کل ادم شادی هستم . در مورد چیزایی هم که نوشتی باهات هم عقیده ام . همیشه شاد باشی

پگاه جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ http://hobabshekan.blogfa.com

سلام پرنیان جان.خوبی خانم؟
عزیزم خوشحالم کردی که اومدی.

گلم من تا حدودی خودمو معرفی کردم.اگه به وبلاگ رسمیم سر بزنی،بیشتر باهام آشنا میشی.
و البته منم خیلی دوست دارم بیشتر بشناسمت.

سلام پگاه جان . خوش اومدی عزیزم . منظورت از وبلاگ رسمی وبلاگ طرفداران مهدی مقدم هستش ؟ چشم عزیزم حتما میرم اونجا و میخوانم . منم خودمو همینجا کاملا معرفی کردم اگر باز هم اومدی به وبلاگ روی اسمم که کلیک کنید - قسمت پایین هر پست - میتونی یه شناسنامه کامل از من ببینی عزیز.
همیشه شاد باشی

علی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://ali-fallah.blogsky.com

سلام مرسی که بهم سر زدین.
من شما رو لینک کردم.
من با اسم وبم لینک کنین.
یا علی

سلام علی فلاح عزیز. شما روبا اسمی که خواستی لینک کردم. همیشه شاد باشی

نیلوفر دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ http://everything2.blogsky.com

سلام
وبلاگت خیلی قشنگه. ادامه بده و بیشتر روش کار کن. حتما از این بهتر می شه. منم گاهی به اندازه تمام دنیا می گیره.
آخ گفتیییییییییییییییییییییییییییی
به من هم سر بزن. خوشحالم می کنی

سلام نیلوفر جان . خوش اومدی عزیزم . معلومه دلت خیلی پره خانومی اره منم گاهی اینجوری میشم و با نوشتن خودمو خالی میکنم توصیه میکنم تو این شرایط یه کاغذو قلم برداری و هر چی تو دلته بنویسی حتی اگه چیزی برای نوشتن نداری یه نقاشی بکش یا اصلا خط خطی کن کلی سبک میشی عزیزم . همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد