شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

حالا برو

« حالا برو » 

به فکرمن نباش برو  

نمیخوام ببینی اشکامو  

نمیخوام لرزش قلبم واسه تو  

رو بشه نشکن دیگه غرورمو  

ته مونده های روح من  

اسیره تو دستای تو  

روحمو پس بده برو  

عاشق بودن بسه دیگه  

تو میشکنی قانونشو 

نمیخوام عشق تو چشمام دیده شه

حالا که میخوای بری دوست نداری دیگه منو  

فکر قلب من نباش خو میکنه با غم تو  

خیلی سخته نباشی دورشم از دستای تو  

اما عادت میکنم فردا میشه یه روز نو 

وقت رفتن رسیده آخر خط شعرمه  

قبل رفتن اینو هم بخون و برو  

نمیگم عشق میگم که مهر تو  

میمونه تو فکر من نه تو دلم  

حالا برو

  آنچه در من نهفته دریاییست

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فرنوش پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

سلام فرنوش جان اتفاقا چند بار به سایت شما اومدم و به نظرم ایده ی خیلی جالبو قشنگیه . موفق باشید

رویا جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام عزیزم..ممنون که سر زدی..آره من و تو یه جورایی همشهری هستیم..
مواطب خودت باش..
عیدت هم مبارک..

سلام رویا جان خیلی خوشحالم که سر زدی . تو هم مراقب خودت باش عزیزم. همیشه شاد باشی

SolOo جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://solowritting.blogsky.com

سلام عزیزم ،،، چه قالب قشنگی!:)،،،شعر قشنگی بود ،،،موفق باشی گلم ;-)

سلام عزیزم . خوبی . ممنون از اینکه سر زدی . ممنون از محبتت .
همیشه شاد باشی

مهراب جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام

روزگارم نمی تونه دیگه تورو از من بگیره

آخه اونم میدونه نفسم به نفس تو گیره

اینو نوشتم که آروم بگیرم

شاد باشی وپیروز

سلام مهراب جان . نبینم غمگین باشی اگه این طوفان عشقه ارون نگیرمهراب جان قشنگیش به این همه تلاطمه که تو وجود ادم در جریانه . اما اگر مشکلی هست که اذیتت میکنه امیدوارم زودتر رفع بشه و تو رو شاد ببینم
همیشه شاد باشی

نوشی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://taMeshki.blogsky.com

چقدر قشنگ بود گلمممممممممممم

جدی از صمیم قلب گفتم !!

خیلی خوشم اومد :*

سلام مهرنوش خانوم گل خوبی ؟ خوشحالم کردی اومدی عزیزم . تو لطف داری عزیزم. خوشحالم که خوشت اومده . بازم سر بزن .
همیشه شاد باشی

حسین شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://i-love-u.ir

سلام ،
ممنونم از اینکه لینک کردید. لینکتونو گذاشتم
امیدوارم همیشه عاشق باشید ...

سلام . ممنونم
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد