شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

بی تو ،از تو تنها

دلمو به تو سپردم  

       رویامو به قاصدکها  

             شعرامو از تو سرودم  

          شعری بی تو ، از تو تنها 

                              از تو تنها  

 

باز رنگ این نوشته رو سیاه میگذارم تا ببینی چقدر از نبودنت ، از نداشتنت غمگینم 

 

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام پرنیان جونم . امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشه و سال خوب و پر از موفقیتی رو شروع کرده باشی: )

سلام سارا جونم . کجایی تو بابا دلم برات خیلی تنگ شده . امیدوارم به تو هم خوش گذشته باشه گلم . دوست دارم عزیزم بازم به من سر بزن

نیما دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام.پرنیان جان.شعرتو خوندم.چرا این قدر غمگین؟

سلام نیما جان منظورت کدوم شعره ؟. اگه پست بی تو و از تو تنها منظورته باید بگم که این شعر برای خودم نیست و یه قسمت کوتاه از ترانه ی موج دریا که آقای نریمان اونو خونده هستش اما اگه پست های قبلی رو میگی نوشته های خودمه . در مورد غمگین بودنش هم باید بگم که غم و شادی هر دو جزو احساسات ادماست و نمیشه کتمانشون کرد . من همیشه تو لحظه هایی که ناراحتم با نوشتن اروم میشم و خوب شاید به خاطر همینه که اکثر شعرام یه جورایی غمگینه .
ولی چشم سعی میکنم ازاین به بعد شعرای مثبت و شاد هم بنویسم و بگذارم. ممنون از توجهت . بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

مهدی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ http://footballweblog.persianblog.ir/

پرواز کن
پرواز
خودت رو رها کن از این حس تنهایی

سلام مهدی جان . ممنون از حضورت و مرسی از پیشنهادت اما من این تنهایی رو خیلی دوست دارم این تنهایی خیلی با اون تنها بودنهایی که میشنوی فرق داره در ثانی اینجا منظور از «از تو تنها »اینه که شعری که نوشتم بدون بودن تو إ ولی تنها از تو نوشتم اون شعرو .
همیشه شاد باشی

دریا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام دوست خوب

بشنو از نی چون حکایت میکند
از جداییها شکایت میکند

این بار با شعری از مولوی بروز هستم.

با حضور سبزتون گرمابخش بلاگم باشید.

همیشه سبز باشی.

سلام دریا جان .ممنون از اینکه اطلاع دادی حتما بهت سر میزنم .

آرمان چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ http://Armankiani.blogfa.com

سلام
وبتون باحاله
سری به ما بزن خوشحال میشیم

سلام آرمان عزیز. ممنون از حضورت. حتما بهت سر میزنم
بازم به من سر بزن .
همیشه شاد باشی

عرشیا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.ghalbeasheghman.blogfa.com

سلام خوبی
مرسی لینک کردی
منم شما رو لینک می کنم عزیزم
ممنون سر زدی
راستی پرنیان خانومه؟
اینم ایدی من d.p_iloveyou
خوشحال میشم صحبت کنیم

سلام عرشیای عزیز. ممنونم از لینک متقابل . امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم . بله پرنیان اسم خانومه و خودم هستم از بابت نوشتن ای دی هم ممنونم ولی شرمنده عرشیا جان من با مسنجر کار نمیکنم و با تمام دوستانم فقط از طریق کامنتها حرف میزنم و اگر دقت کرده باشی جواب تمام کامنتهایی که برام میگذارند رو میدم . امیدوارم ناراحت نشی . بازم به من سر بزن .
همیشه شاد باشی

عاطفه چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.kissn.blogsky.com

سلام شب آرزو ها ممنون که دوستت رو فرامو ش نکردی
وبلاگ تو هم خیلی نازه
منم تو رو لینک کردم
آرزو می کنم همیشه شاد باشی


برات می نویسم دوستت دارم . آخه می دونی آدما گاهی اوقات

خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن ولی یه نوشته ،

به این سادگیا پاک شدنی نیست ،

گرچه پاره کردن یک کاغذ از شکستن یک قلب هم ساده تره

ولی من می نویسم ... من می نویسم ... دوست دارم


اینا وبلاگ های دیگه منه
www.atrins.blogsky.com
www.kissm.blogsky..com


بازم به من سر بزن

سلام عاطفه ی عزیز. عاطفه جان من هیچ وقت از مقابل دست دوستی که در مقابلم دراز میشه بی تفاوت رد نمیشم مگر اینکه اون شخص لایق دوستی نباشه . خوشحالم که با هم دوست شدیم . منم دوستت دارم . میدونی من به گفتن این جمله خیلی اعتقاد دارم و برخلاف بعضی ها که معتقدند این جمله فقط برای معشوقه هاست معتقدم اگر کسی رو قلبا دوست داری باید بهش بگی . چون نگفتن علاقه باعث فراموشی اون میشه تو راست گفتی ادما همدیگرو خیلی زود فراموش میکنن چون این جزو ذاتیه که خدا در بشر گذاشته . و خوب گاهی هم فراموشی به درد میخوره و خوبه . در هر صورت از این همه محبتت ممنونم . بازم به من سر بزن عزیزم . به وبلاگ های دیگت هم حتما حتما سر میزنم .
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد