شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

دیوونه بازی

تقدیم به نازنین همیشه بی وفا 

  

من با خنده های تو دیوونه بازی میکنم  

تو بگو دوست دارم من تو رو راضی میکنم 

من میخوام قد یه دنیا منو دوست داشته باشی  

چون می میرم اگه تو یه روز ازم جدا بشی 

من میتونم موهاتو شونه کنم با گریه هام  

توفقط بگو دوسم داری همین بسه برام  

من میتونم لالایی بگم برات از راه دور  

بشمرم ستاره هاتو از یکی تا صد کرور 

 تو بگی دوست دارم دیوونه بازی میکنم  

بگو آره عسلم من تو رو راضی میکنم  

شاید این خیلی زیاده که دوسم داشته باشی 

میتونی بذاری گریه م بگیره رها بشی 

من میخوام با اسب بالدار قشنگ قصه ها  

دو تایی با هم بریم از سر زمین آدما  

پس بگو دوسم داری تا من بیام از راه دور 

دور بشیم از آدما هزار هزار کرور کرور 

تو بگی دوست دارم دیوونه بازی میکنم  

بگو آره عسلم من تو رو راضی میکنم 

«محسن یاحقی»  

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 1 + ارسال نظر
یاور سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.dariushbest.blogfa.com




(((حتما بخون)))
هر کلیک 80 تومان
عزیز یه سایت ایرانی هست که پورسانتش عالیه
تبلیغاتی رو بهت میده (مثل تبلیغ جومونگ) اونا رو بزار به قسمت ویرایش قالب وبلاگت تا تو وبلاگت نمایش داده بشند . کد
برا ی هر یک کلیک که رو تبلیغاتش زده میشه 80 تومان پول واریز میکنه به حسابه بانکیت
اگه وبلاگت پر بازدید باشه میتونی به یه در آمد خوب برسی .
بعد از یک ماه میتونی پول رو از حسابت برداری
اگه خواستی عضو بشی برو به سایت من . اولین متنی که تو بالای وبلاگم نوشته شده و کلیک پذیر هست (اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها) رو انتخاب کن و در بالای صفحه ای که باز میشه گزینه ی ثبت نام رو انتخاب کن .
تبلیغها مال سایتهایی هست که سی دی میفروشند
میتونی همه ی توضیحات رو از سایت ببینی
بازم اگه اشکالی داشتی خبر یره بالا .
یا علی

سلام دوست خوبم . ممنون از پیشنهادت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد