شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

میمیرم بی تو

این ترانه رو خیلی دوست دارم همیشه گوش دادنش یه حس خوب بهم میده . مخصوصا اون قسمتش : من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم تو خود دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه میمیرم بی تو .   

  

 

                               سردی نگاتو بشکن

                                        فاصله سزای ما نیست

            تو بمون واسه همیشه

          این جدایی حق ما نیست

                      بودن تو آرزومه

                حتی واسه ی یه لحظه

                                    می میرم بی تو

                خوندن من یه بهونست

                        یه سرود عاشقانست

                      من برات ترانه میگم

                     تا بدونی که باهاتم

                                             تو خود دلیل بودنم

                                     بی تو شب سحر نمیشه

                                                می میرم بی تو

                                 من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

                          حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

                                       با تو میمونم واسه همیشه

                            اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم

                                  واست می میرم جواب دنیا رو میدم

                                      با تو میمونم واسه همیشه

                             خاطرات تورو چه خوب چه بد حک میکنم

                  توی تنهائیام فقط به تو فکر میکنم

                                     با تو میمونم واسه همیشه  

آنچه در      آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ

سلااااام پرنیان جونم . این آهنگ مورد علاقه آقای نریمان پور است : ) :)

سلام سارا جونم خوبی شوخی میکنی ؟ باور کن نمیدونستم . ولی خیلی دوست دارم این اهنگو امروز هم داشتم گوش میکردم گفتم بذار بنویسم متنشو . حالا خدا کنه خودش بیادو ببینه من که ادرسشو براش گذاشتم ببین کی وقت کنه و بیاد . سارای گلم ممنون از اینکه سر میزنی به قول یه نفر که من میدونم و تو همیشه شاد باشی.

سارا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام . دل به دل راه داره : ) تو فکر میکنم مجله اتفاق نو گفته بودند بهترین آهنگی که تو این مدت شنیدی کدومه ؟گفته بود واست میمیرم گروه سون : )

سلام گلم . کلی ذوق کردم عزیزم اینو گفتی . میدونی حکایت همون عطریه که بهت گفته بودم کلی از شنیدنش تعجب کردم حالا اینم همون شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد